KAJIAN KEPUASAN PELANGGAN NPRA TAHUN 2020

Print
Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,

YBhg. Datuk / Dato' / Datin / YBrs. Dr./ Tuan / Puan,

 

Dengan hormatnya saya merujuk kepada perkara di atas.

 

Kajian ini dijalankan untuk mendapatkan maklumbalas pelanggan terhadap perkhidmatan NPRA. 

 

Sila klik pautan di bawah untuk menjawab kajian ini:

 

https://forms.gle/fwzRt1kaMx6xUGbZ6

 

Perhatian serta kerjasama YBhg. Datuk / Dato' / Datin / YBrs. Dr. / tuan / puan berhubung perkara ini amatlah dihargai.

 

Sekian, terima kasih.

Bahagian Regulatori Farmasi Negara (NPRA), Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)