Kajian Kepuasan Pelanggan NPRA

Kadar pengguna: 3 / 5

bintang aktifbintang aktifbintang aktifBintang tidak aktifBintang tidak aktif
 

Tuan / Puan,

Bahagian Regulatori Farmasi Negara (NPRA) sedang menjalankan kajian untuk menilai tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan yang diberikan oleh NPRA. Melalui maklum balas yang diterima, NPRA berupaya untuk mengenalpasti perkara-perkara yang memerlukan penambahbaikan dan juga amalan-amalan sedia ada yang didapati memuaskan tetapi boleh ditambah baik lagi. Maklumat lanjut mengenai kajian adalah seperti berikut:

Tajuk: Kajian Kepuasan Pelanggan NPRA

Tempoh: 1 April 2023 - 30 Jun 2023 (3 bulan)

Skop: Perkhidmatan NPRA

Objektif: Soal selidik ini bertujuan untuk mendapatkan maklum balas mengenai perkhidmatan yang disediakan oleh NPRA.

Pautan: https://forms.gle/7WRyvLG6gPfM16KdA

Klik pautan di atas untuk menjawab kajian ini.

Terima kasih atas perhatian dan maklum balas anda.

National Pharmaceutical Regulatory Agency (NPRA)

Lot 36, Jalan Universiti (Jalan Prof Diraja Ungku Aziz), 46200 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia.

  • Phone: +603-7883 5400

 

 

Image   Image   Image   Image  

DISCLAIMER

The Government of Malaysia and the National Pharmaceutical Regulatory Agency are not responsible for any loss or damage caused by the usage of any information obtained from this website.

Mobile Web :

Site Last Modified

  • Last Modified: Rabu 15 Mei 2024, 17:42:48.
© Copyright 2018 . All Rights Reserved National Pharmaceutical Regulatory Agency NPRA

Search

Menu Utama