Tuan / Puan,
Bahagian Regulatori Farmasi Negara (NPRA) sedang menjalankan kajian untuk menilai tahap kepuasan pelanggan terhadap perkhidmatan yang diberikan oleh NPRA. Melalui maklumbalas yang diterima, NPRA berupaya untuk mengenalpasti perkara-perkara yang memerlukan penambahbaikan dan juga amalan-amalan sedia ada yang didapati memuaskan tetapi boleh ditambahbaik lagi. Maklumat lanjut mengenai kajian adalah seperti berikut:
Tajuk: Kajian Kepuasan Pelanggan NPRA
Tempoh: 1 Februari 2022 - 30 April 2022
Skop: Perkhidmatan NPRA
Objektif: Soal selidik ini bertujuan untuk mendapatkan maklumbalas mengenai perkhidmatan yang disediakan oleh NPRA.
Pautan: https://forms.gle/q5D7hddCgJ8UyUny5
Klik pautan di atas untuk menjawab kajian ini.
Terima kasih atas perhatian dan maklumbalas anda.
Kajian Kepuasan Pelanggan NPRA tahun 2022
- Posted By Jauze
- Jumlah paparan: 14512